Termék / szolgáltatás átvételi és fizetési módok

1. ÁTVÉTEL / KISZÁLLÍTÁS

Átvételi módok

  • - Személyes átvétel szervizpontunkban
  • - Személyes átvétel a Belvárosban
  • - Postai kiszállítás levélként házhoz / munkahelyre / csomagautomatába
  • - Szállítás MPL futárral házhoz / munkahelyre / csomagautomatába
  • - Szállítás GLS futárral
  • - Szállítás FoxPost szolgáltatással

1.1 Személyes átvétel Szerviz pontunknál: ebben az esetben a Zöld-Alma mobilszerviz székhelyén (1239 Budapest, Grassalkovich út 280.), nyitvatartási időnkben (H-P: 9-19 óra (Szerda / Vasárnap: ZÁRVA), Szo: 10-17 óra, Ebédszünet: minden nap 12-13 óra között) előre egyeztetett időpontban vehető át a megrendelt termék / szolgáltatás.

1.2 Személyes átvétel a Belvárosban: ebben az esetben csak a szerdai napon, a Belvárosban előre egyeztetett időpontban vehető át a megrendelt termék / szolgáltatás (azaz a javítandó készülék felvétele illetve leadása, melyet dokumentálunk).

1.3 Postai kiszállítás levélként: a 2.5cm vastagságot meg nem haladó megrendeléseket levélként is, de csakis ajánlottan és elsőbbségivel adjuk fel. Ezzel fokozottan ügyelve a kézbesítés biztonságát és gyorsaságát. A feladási díjakat a Posta oldalán lehet ellenőrizni / nyomon követni. A 14:00 óra előtt leadott megrendeléseket aznap, a 14:00 óra után leadott megrendeléseket másnap adjuk át a Magyar Posta részére!

1.4 Szállítás MPL futárral: a 2.5 cm vastagságot meghaladó küldeményeket csak csomagként tudjuk feladni, kérhető garantált 1 napos kiszállítás, délutáni vagy szombati kézbesítés. A díjakat a Posta MPL oldalán lehet ellenőrizni / nyomon követni. A 14:00 óra előtt leadott megrendeléseket aznap, a 14:00 óra után leadott megrendeléseket másnap adjuk át a Magyar Posta részére!

1.5 Szállítás GLS futárral: megrendelését kérheti GLS futárszolgálattal házhoz illetve az Önhöz közeli GLS csomagponthoz / automatához. A szállítási díjakat a GLS Hungary oldala tartalmazza. GLS választása esetén a megrendeléseket csak másnap tudjuk a futárszolgálat részére átadni!

1.6 Szállítás FoxPost szolgáltatással: a megrendeléseket csak a Hétfői napon adjuk fel automatából - automatába vagy házhoz szállítva.
A díjakat a FoxPost oldalán lehet megtekinteni.


2. Fizetés

2.1 Készpénzes fizetés személyes átvételkor: szerviz pontunkban (Zöld-Alma mobilszerviz, 1239 Budapest, Grassalkovich út 280.) vagy a belvárosban előre egyeztetett időpontban.

2.2 Fizetés banki előreutalással: a webáruházban megrendelt terméket / szolgáltatást rendezheti átutalással személyes / postai / futár átvétel esetén

Bank neve: OTP Bank Zrt
Kezdeményezett neve: Grega Tamás Zsolt e.v.
Kezdeményezett számlaszáma: 11720018-22007036
IBAN: HU33117200182200703600000000
Swift: OTPVHUHB
Közleményben a rendelési azonosítót / munkalapszámot kell feltűntetni.

2.3 Fizetés POS terminálon keresztül: személyes átvétel esetén szerviz pontunkban bankkártyával, Paypass-al, Apple Pay-vel, Google Pay-vel is lehet fizetni.

2.4 Fizetés Paypallal / REVOLUT-tal: személyes átvételkor szerviz pontunkon, a belvárosban átvételkor, vagy a megrendelést követően előre fizetéssel.

Utánvételes fizetési opció jelenleg nem elérhető!